niedziela, 8 kwietnia 2012

What I wear today

Pepitka to deseń w dwukolorową drobną kratkę, wymyślony przez Coco Chanel. Kiedyś wzór używany głównie w krawiectwie, współcześnie w pepitkę produkowane są torebki, buty, biżuteria, nakrycia głowy..
 Ten wzór kojarzy się przede wszystkim z klasyczną elegancją.



Pepitkę najlepiej łączyć z klasycznymi kolorami jakimi są czerwień, biel i czerń. Mega eleganckie i kobiece połączenie.




Idealne baleriny! Chce takie koniecznie!


 Kto mi zrobi takie paznokcie???:D






Legginsy w pepitkę upatrzyłam już dawno w H&M, nie miałam jednak 100 % przekonania czy będę w nich chodziła po zakupie... Nie miałam żadnej koncepcji z czym by je tu zestawić. Gdy ostatnio przyszłam w nich do pracy usłyszałam : "faajne leggi, ale kurde ja bym się nie odważyła" Dodam że na co dzień mój ubiór w pracy jest ściśle związany z obowiązującym biurowym dresscode'm, tylko piątki są lajtowe, dlatego leginsy wzbudziły zainteresowanie:-)  Ciekawe jakby wyglądało gdybym założyła do tego conversy, rozciągnięty sweter i wielką czapę;-)


1 komentarz:

  1. Paznokcie w pepitke sa niesamowite...:) dodaje sie i zapraszam do mnie a candy:)

    OdpowiedzUsuń